fina gravida...

ja, till och med jag kan tycka att vissa Är gulligt gravida.. Om allt är lagomt med en liten kula. Kunde jag ju ha räknat ut med lilltån att jag inte skulle hamna i det facket. Neej Poff så var man som en ladugårdsvägg över röven och sen kom magen. Det är inte roligt faktiskt.
Kollar jag på mina gener kommer jag nog bli som en pingu jag också innan det här är klart.. Puh.
Fick ett råd att faktiskt inte vara jävlig med mig själv och tvinga mig ut på diverse "vara fin" tillställningar, man kan inte klä o göra sig fin känns det som.
Bara två helger att ta sig igenom då... 30 års kalas, sen 40 års kalas. Efter det drar jag till stugan igen o gömmer mig i jockes skoteroverall :D

Händer inte så mycket just nu faktiskt, sovit galet mycket. Är väl säkert mitt dåliga blodvärde o blodtryck som jäklas.
Har varit på ultraljudet nu iaf, det var häftigt att se en bebis därinne. Tyckte nog hjärtat också. Nu vill vi bara att den ska kännas utifrån också!

Nej, nu äre jobbet som gäller.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Du är visst fin gravid.. å hör sen!!!!



Va kul å få se ultraljud.. kan tänka mig att det blir mer "verkligt" då så att säga..



kram kram

2010-03-26 @ 20:41:11
URL: http://yessys.bloggplatsen.se
Postat av: Lotta

Inte vet jag om du ser om som en ladugård iaf :) Är ju fint att vara gravid, Men säkert roligare när magen blir riktigt stor så man inte bara känner sej rund :P

2010-03-27 @ 22:15:36
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: M

Oj länge sen man såg dig. Grattis till bebis i magen! ha det bra

2010-04-07 @ 15:25:04
Postat av: Jocke

skoteroverallen sväljer ju en del iaf,=)

2010-04-17 @ 23:14:02
Postat av: vendela

jätte fin blogg:Dhoppas du haft en bra dag!!:D

2010-05-01 @ 01:24:51
URL: http://mandellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback