go morgon!

sitter faktiskt me kaffekoppen, ett bra tag sedan jag orkat göra kaffe på morgonen hemma. mina underbara lugna mornar med kaffe och cigg är ju bara ett minne. haha. helt ärligt så längtar jag faktiskt efter en bastuöl och en cigg, el ett paket ;) redan.
har faktiskt e bra måndag morgon. fick ju bokat en utlandsresa igår, till turkiet från kiruna med en till tjockis. känns såå skönt att ha något att längta till som inte är jääättelångt bort. Iofs ska jag till umeå nu i helgen o de är ju inte heller fy skam :) ska bli roligt att se emma o kanske linda med jättemagarna! då får jag känna mig lite smal ;) hehe

Ikväll kommer hjärtat hem, så vi hinner ses några dagar innan jag drar iaf. Men det är skönt, vi kan vara nykära hela tiden med såna här pauser titt som tätt. Lite tråkigt bara att våran lille tok far till stugan nu på dagen, blir tomt hemma.
Känns faktiskt att det händer något med lydnaden iaf... puh, men de är låångt kvar.
Nu ska jag sticka till banken och sen på "dagis" me Hirre.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback