hemma!

vad skönt att vara hemma, som alltid. finns nog inge bättre än att få lägga sig i egen säng med alla femtioelva kuddar och tre täcken i.
har saknat min lille fluff skapligt mycket också, han var lika lycklig att få se sin matte också. såklart. det är ju de som är så härligt me små lurv, att dem verkligen visar alla känslor till max.
hjärtat mitt var självklart också skönt att komma hem till, även om han inte studsade fullt lika mycket som gossen ;)

resan har varit bra, väldigt mkt PRO-känsla på den då vi inte kunnat dricka... allting utomlands är ju som kopplat till att få njuta av en kall öl. känns väldigt konstigt att inte kunna göra det. Blir inga fler sådana resor kan jag säga! :) Fast hur skönt som helst ändå.

Nej, nu ska jag ta och aktivera min skrutt lite innan jag ska jobba i eftermiddag. Blir inge bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback