lite smygavis.... ;)

i måndags fick emma äntligen ut sin lille skrutt! fan vad häftigt det ska kännas, kan ju inte ens föreställa mig. men lite avis blev jag en sekund, jag vill ha ut min med! tills sekunden senare när realistnina kom in i bilden; jaaaja. dem stackarna har ju faktiskt fått vänta HUR länge som helst! :) Jag får klaga när jag också börjar vara över 40 veckor. Men kan ju inte påstå att jag har varit lika tuff gravid som emma heller. Det var jobbigare än jag trodde det här när kroppen brakar del efter del...
Sen börjar jag vara måttligt less på att höra hur Tjock jag är. Nå det kan vara bra att folk har tjatat för nu har jag lagt ner själv, kan ju fasen inte styra den här viktuppgången för fem öre märker jag.

Nej, nu ska jag göra mig klar och rasta lillfisen. Ska på nå frisörträff nu på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback