mys och fotografering...

har varit och fotat oss hos johanna, profoto idag. det är ju roligt att få fina bilder tagna men jag var inte riktigt bekväm i min kropp, annars är de ju roligt att bli fotad, brukar för det mesta tycka att bilderna blir okej men nu var det verkligen kubvarning på flera.
bortsett från det har vi mest myst idag. bara varit hemma och ut i skogen några vändor med våran gosse. man ser att han riktigt njuter av att bara få vara med matte och husse. även om det är svårt att tro ibland så börjar många bitar falla på plats för honom nu. allt går bättre och bättre :) jag visste ju sen innan att de skulle vara ett rent helvete ibland innan man får lydnaden att fungera, har varit nära att ge upp mer än en gång me min chines... men Så fin han blev när allt väl fungerade. då får man vara stolt, för de är ju inte så lite jobb bakom.

nej... nu ska jag glo runt lite här. tjing

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åhh vilka fina bilder!!

2010-06-03 @ 09:28:45
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback