jag behöver ingen fler väckarklocka!!

har fått två riktigt obehagliga väckarklockor för en dryg vecka sen. Det Räcker! Jag vet vad som är viktigt och ska verkligen sluta gnälla och svamla om ytliga saker känner jag.
Det är lustigt... Innan man får barn, ända tills bebisen ploppar ut så känner man sig odödlig, man tänker "det där händer inte mig, eller oss"..
Från den sekunden man får sin lilla varelse så inser man att livet är farligt, det händer hemska saker hela tiden, man är i allra högsta grad Dödlig och helt maktlös. Man får en oros-klump i magen som man helt enkelt måste lära sig att hantera. Vilket inte är lätt. Jag säger på en gång åt er som ännu har era små i magen, GOOGLA INTE saker sedan ni blir mamma. Jag har gett mig själv google-förbud ;)

Nä, nu ska jag gå å pussa på lillfisen. I morgon kommer emma & ville. Fan vad roligt!

Tjing. Föresten, ni har väl inte missat Kicks.se?? :)

Kommentarer
Postat av: lina

vad har du gett dig googleförbud mot?



Jag googlar verkligen allt, alltid. Så kan vara bra att veta.

2010-09-18 @ 22:32:54
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jodå vi får in MASSOR med kläder nu :) Hinner knappt få ut det "gamla" i butiken så susar det in massa nytt ^^

2010-09-19 @ 11:34:16
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Jessie

Tänkte faktiskt masa mig förbi i veckan... nu när man är frisk och inte jobbar natt... =) kram kram

2010-09-19 @ 19:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback