men något underligt va?

frågan Om jag är tillbaka och När jag ska tillbaka till jobbet ha börjat ställas både till mig och till mina arbetskompisar, visst är jag konstig som inte är riktigt sugen att lämna min lilla son hemma och hugga saxen igen? mohaha. Såklart är mina kunders barr viktigare än gossen. Tss.
Nej, jag har inte planerat när jag ska vara tillbaka utan jag får helt enkelt se hur jag ska lägga upp det och gå ut några timmar här och där, men inte än på ett bra tag. Det blir nog när vi börjar känna oss för fattiga ;)

Har varit ute och morgonprommat me vagnen, skönt att börja röra sig igen. Älskar att vara ute på hösten och kunna svettas utan kvävningskänslor och andas frisk luft som man blir pigg av. Tänkte fara förbi Alex & Maja men dem var på ranten så blev bara prom i stället.

Nej, om jag skulle ta och få i mig lite mat kanske...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Stanna du hemma så länge du bara kan, Det är då min plan när våran lille kommit :P

Synd bara att du ska vara bästa frissan i stan, Du måste ju som känna pressen på dej att komma tillbaka fort :P

2010-09-06 @ 18:17:59
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Klart att du ska stanna hemma så länge du kan och vill :-D Du ska helt strunta i oss (dina kunder) och vårat hår. Vi får klara oss på annat sätt :-) Håller med Lotta; Synd bara att du ska vara bästa frissan i stan. :-D

2010-09-27 @ 12:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback