regnig vilodag..

riktigt pissväder, sån där hemma-mys dag. Bara vila framför tv.n med mina hjärtan.
emma och wille åkte hem idag. tyst och tomt blev det. nå, men dem eller vi kan ju komma snart igen när de är sådär billigt med tåg nu :):)
wille hade en riktigt gnälldag i tisdags, både jag och emma klurade som fasen, Vad gör man? Det är ju ingen hund som man ber Hålla käft och gå på bädden. Nå, det verkade ju ha en väldans lätt lösning när de väl kom till kritan ;)
Längtar inte tills min son kommer till sina Gnälliga åldrar kan jag säga ;) Fast ändå vill jag bara att han ska bli större så de händer mer. (kommer väl ångra mig när jag väl får jaga honom alla vakna timmar? ;D)
Fast han kämpar på bra min supermario, rullar lätt som en plätt från mage till rygg och gör tappra krypförsök när han ligger på mage. Går ju inte lysande direkt men han försöker iaf ;)

Hoppas min beställning från Kicks kommer i morgon. Har äntligen fått fingrarna ur att beställa en ny ögonfransböjare, den från Shiseido. Ska vara den enda som är värd att ha så de blir spännande! ;) Såklart en ny mascara också och lite smått å gått från MUS. Nu ska jag inte vara en sunkig mamma jämt, även om jag bor i mina träningsbraller ;)

Väntar på Sanna och så ska vi fara o handla. Liten update blev det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback