fredag

ska svara här på mina kommenterer tänkte jag. varför dagmamma? Mest för att 2 av gällivares dagmammor är mina kunder så jag känner dem redan lite och jag tycker dem är supermysiga. känns mer som att lämna till en "extramormor" än till en stooor avdelning på dagis. sen känner jag redan några av dem föräldrar som har och ska ha sina barn hos dem här dagmammorna och de är ju bara kul.
jag är själv dagisbarn så har egentligen inget emot dagis, känns bara lite tryggare att lämna till en dagmamma där dem är 5 barn bara och får hemlagad mat. Tessi, vi är nog ALLA riktigt hönsmammor!;) Vi är så jäkla hård innan vi får barn och sen när dem är kläckt är vi mesigast i stan.

lillis har fått sin nya softshell overall och klickade hem en matchande BusMonster mössa åt honom precis.

nu ska jag slappa o kolla runt lite här innan min vilde vaknar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väntar å på en busmonster ;)

2011-04-08 @ 15:22:53
URL: http://rusubecka.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men är ju i princip samma på dagis :) Är ju fler barn men då är det ju flera fröknar också.. Men förstår hur du menar, Blir ju som mer en "hemmamiljö" att ha hos dagmamma :)

2011-04-08 @ 19:07:39
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jo hennes näsa känns liite bättre iaf! Lite snorig till och från nu.. Men fick ut rejält igår när jag sög :P

2011-04-08 @ 19:09:05
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback