låååång sjuka.

nu ligger min Större (inte stora) kille däckad. han blev sjuk igår kväll... sjukt segt sjukdomsförlopp det här. tycker vi borde ha blivit däckade tidigare. jag har än så länge klarat mig.. fast känner jag efter riiktigt noga så nog kan jag hitta diffusa symptom jag också ;) haha.

har varit och testat nya fiket med Mgrabbarna och MammaLina. Iofs var de bara vi som fikade ;)
Var in på Kicks och fick me mig 2 nya torrschampon hem som jag ska testa. De blev två eftersom ett var löjligt billigt. Får berätta sen hur dem var. Jag älskar dem, iaf till ljusa hår. Kan lätt bli lite dammigt intryck i mörka och färgade, fast då finns ett helt suveränt från Bumble&Bumble i alla möjliga färger.

Nu ska jag & min lilla grabb sticka till Mommo&Moffa. Pappan här i huset bara Sooover.



Bilden får vara sne för PRO-Nina kan inte rotera dem ;) Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback