puh.

min lille tog sig en liten vila så får jag en liten lugn stund här för förmiddagen. han har varit svår att få att somna på dagarna men nu gick de!
:)
Det är så roligt nu när han börjar bli "stor". Han har redan märkt vilka saker man inte får röra och när han hör ordet Nej lägger han i en högre växel och riktigt ska fram till tex tv.n. Han jävlas med sin mor, men det är kul. Räknade inte med att få en unge med "lätt" humör med tanke på hur jag själv varit/är ;)

Ska jobba idag, heeela 6 timmar. Var och mjukstartade igår och hade en kund. Det är riktigt roligt fast jag alltid har separationsångest. Men de är nog bra för mig att börja såhär så blir det inte så hemskt när han ska till dagmamma, för nog kommer Jag tycka det är jobbigt det lovar jag. (har redan ångest).

Börjar märka att det är vår, man vill ha nya kläder och man vill bara göra massa saker. Försökte få min karl att vi skulle sticka till Umeå i morgon när Emma fyller år, men neeeh. Fanns flera ursäkter att inte åka. Han är SLÖ helt enkelt :)

Om jag skulle skynda mig och slänga lite färg i fejjan innan lillis vaknar. Haarebrahej!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är nog bra att börja jobba lite smått, när man har möjlighet att göra så. På så sätt vänjer ju sig Mario också vid att du jobbar ibland.

Sen är vi kunde supernöjda att få gå till dig igen :o) Jag börjar se ganska hemsk ut i håret nu, så jag hade gärna kommit och fixat det om några veckor. Du kan väl säga till när du har nån tid?

Är ni friska nu? Du måste ju få se recepten!

2011-04-07 @ 14:00:30
Postat av: Lotta

varför vill ni hellre ha dagmamma än dagis? nån speciell anledning eller? :)

2011-04-07 @ 16:08:07
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Tessi

Jag hade helst också velat ha hos dagmamma hellre än på dagis...Bara de att en tant fick med sig fel barnbarnsbarn för nån vecka sen från dagiset säger ju bara de hur stor koll dom har :) Jag, hönsmamma? Japp:)

2011-04-07 @ 22:23:00
Postat av: emma

men vad synd att han är så slö! hade ju varit en rolig överaskning annars :D



2011-04-07 @ 23:02:25
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Rebban

Hoppas att det blir din granne jag får min son till när han blir "stor" ;)

Så jag håller å på dagmamma hellre! ;)

2011-04-08 @ 15:21:16
URL: http://rusubecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback