tid?

Ja alltså. Jag skulle kunna blogga mer för saker att säga finns ju alltid på våren. Med det menar jag att man blir ju gladare, grymt shoppingsugen mm. Massa bloggämnen helt enkelt, fattas bara Tid till att sitta och skriva... Nu testar jag mobilblogga bara för att :-) min son utvecklas verkligen Hela tiden, nu går de alldeles för fort. Hänger inte med alls. Han gör i stort sett inget annat än att försöka klättra. Det är grymt svårt att se honom ramla gång på gång utan att kasta mig dit och fånga honom. Jag vet att han Ska ramla och slå sig och att han tål det men de är svårt att låta han göra det. Och nej, jag ojjar inte med han, han märker inte ens att mamma oroar sig för jag vill inte göra honom till en fegis. (nu börjar min valppsykologi fungera, tog bara 8 månader innan dem blev jämförbara ;-)) nej nu måste jag försöka somna om, blir alltid klarvaken när jag vaknar på natten. Hoppas på finväder i morgon med så vi tar oss ut och myser i solen igen för vi hade jätte trevligt idag. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback