jobba!!!

idag har varit en mycket mycket bättre dag! degade inte bort hela så de är ju därför. Moffa kom på morgonkaffe rätt tidigt och det är bra, då finns det inte risk att jag försöker få lillen att sova mera. För gör han de kan vi ju inte klaga på att han inte somnar på kvällen ;)

drog me moffa på en tur på "malmheden". jysk, skinnmöbler, coop. det gillade mario också. Skulle hitta en sackosäck. Men hittade inte riktigt någon som var "perfekt". Ska googla lite också.

Köpte i alla fall en lekback åt gossen eftersom mina ikealådor inte riktigt håller för hans bänglande i dem. Insåg när jag flyttade över grejerna att ungen har redan på Toook för mycket prylar. Han använder inte ens hälften. Sjukt! Nu är det leksaksförbud på inköpsfronten för hans polare och mor/farföräldrar.
(hör till saken att jag redan rensat undan massor!)

Nu ska jag snart sticka och jobba, det Är kul! Komma in några timmar här och där bara, helt perfekt. KAn man inte få leva så alltid? ;)

Ska ta och kleta nånting runt ögonen så jag inte skrämmer nån när jag går ut! Hejs!

Kommentarer
Postat av: Therese

Mohaha, tänk om det är leksaker jag beställt då ;) vill att det där paketet ska komma nu och inte om två veckor!

2011-08-23 @ 16:05:23
Postat av: Lotta

Så borde det alltid vara.. Jobba nån timme då och då när man själv vill :)



Har du tid att klippa mej innan jag drar til utlandet eller är du helt fullbokad?

2011-08-23 @ 16:09:28
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: lina

ja, leksaksförbud borde man införa från födseln! Jag förstår inte hur alla leksaker kommer in till oss, vi har inte köpt en enda!



2011-08-23 @ 16:48:30
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: jessi

Gud vilken snygg design du har fått å kul att du uppdaterar igen :)

2011-08-23 @ 16:57:42
Postat av: maria

Oj,wow vad fint det blev när du gjorde om din sida!

2011-08-23 @ 16:59:08
Postat av: lina

hallå,jag vill inte skrämma folk! hade tappat all respekt om jag nu har någon om jag satt upp en morgonbild

2011-08-23 @ 22:46:53
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback