sjukt uttråkad!

men skyll mig själv, jag vet för jag orkar inte få fingrarna ur och göra något heller! Mario kommer nog bli less på mig idag.
Eller på att bara vara hemma rättare sagt. Men vädret är så deppigt så man kommer som inte riktigt igång.

Nu har han tagit sen lutare för dagen så här har jag min lugna timme. Peppar, peppar så funkar det rätt bra med bara en sovstund. Har gjort de i Fleera dar, hör och häpna! Haha. Jag har verkligen varit väldigt mild med sovtider hela det här första året. Har bara tänkt sunt förnuft, "han får sova när han är trött" osv. Men då får man i alla fall i vårt fall ha ungen uppe rätt sent på kvällen också, så höjjer verkligen inte min metod!:) Det är grymt skönt nu när han gör natt vid halv nio och man får en liten stund egen tid.
Fast innan man fått det kan man som inte föreställa sig hur det ska vara och upplever det inte ens jobbigt att ha dem vaken tills man själv går och sover.

Jag är umeåsjuk. Längtar efter familjen svensson/lindberg!! Ska klura på det här nu så jag tar mig ner OCH tvärtom! Vi har ju så himla roligt tillsammans även om William var lite våldsbenägen på Mario sista dagarna i umeå ;)

Nej, nu ska jag försöka göra nå vettigt!



Kommentarer
Postat av: Lina

Kom förbi här någon förmiddag så kan vi fika eller nå:) annars tar vi en fika på stan i veckan eller så kommer jag förbi dig. Dumt att sitta och ha tråkigt själv när vi kan ha tråkigt tillsammans! eller vad säger du?

2011-08-22 @ 15:56:58
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: emma

ja vi saknar er också!! :) och förhoppningsvis har wille kommit över de där våldsnebägna stadiet ;) ska sätta mig och kolla schemat nu så jag vet hur det ser ut framöver i skolan! :)



och ja visst är det rätt skönt med egentid på kvällen :) men man ska ju inte tvinga dem att vara vaken på eftermiddagen om dom verkligen inte orkar. man måste väl göra en avvägning :)

2011-08-22 @ 18:33:44
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback