Ny design

Fick jag här på bloggen idag. Hur gulligt som helst av dig Stina, tusen tack ;);) den är jättefin, inte helt "jag" kanske men nästa gång kan jag önska lite ;) haha iofs, hade jag inte varit färgblind hade jag ju vetat att de skulle vara blått :) hur som helst, roligt med nytt. Jag som har blivit precis lika teknisk som min mor är bara glad att andra tycker sånt är kul. . Ganska lustigt när jag tänker tillbaka på hur skämmig jag tyckte morsan var när hon inte ens fick igång videon på inspelning eller förstod sig på sms, jag är på god väg att bli likadan. :). Har haft bröllopsmöte idag. Fi fasen vad roligt det kommer bli. Nu längtar jag som fasen :) toktagg på sminket också:) bara massa kul. Nej ska avsluta mitt i allt nu och sova :) och jo jag menade ju dig lina :)

Kommentarer
Postat av: emma

jag ser inte den nya designen? :/

2011-06-28 @ 11:42:54
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag såg inte heller den nya designen först, men efter att ha bytt webläsare ser jag den. Jättefint :)

2011-06-28 @ 12:35:08
Postat av: lina

jag är också taggad! för sminket.. lite nervös dock för det är din stora dag! Men jag gör ju inget jag inte klarar av så :) Ska bli skitkul!

2011-06-28 @ 15:29:52
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: Stina

Tycker det är roligt att dona med designer, så inga problem. Roligt att du tyckte om den :) Du får säga till hur nästa ska se ut så den blir lite mer "du" som du precis skrev :)

2011-06-28 @ 16:06:51
Postat av: lina

haha ja vi unnar oss, men jag törs säga att du är snäppet värre! Du vet ju inte ens vad som kommer med posten, alltså, vad paketen innehåller ;) och easytone skorna behövs ju faktiskt! Det är ju inte att unna sig, utan det är ett musthave! Hehe, måste ha såna själv =) Sitter för tillfället och skickar önskelistor till jul åt tomas=) hehe

2011-08-18 @ 22:13:38
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback