btw..

varför växer endel människor aldrig ifrån sina mindervärdeskomplex? Ta nu mig på rätt sätt, jag har absolut ingen irritation eller ilska just nu.. Bara funderar över det här? Jag trodde man växte ifrån sitt dåliga självförtroende och sin avundsjuka gentemot andra. Alla vet ni att ni garanterat kan räkna upp hur många som helst av era Vänner som inte unnar andra komplimanger. Jag vet att jag garanterat är precis som alla andra dålig på att komma ihåg att säga att andra människor är fina och bra osv men jag försöker verkligen att minnas det. Men jag märker ju också att hälften av ens vänner Unnar inte ens att säga snälla saker, är dem rädd att man ska må för bra med sig själv då eller?
Fast jag har lika många som är bra det ovanstående så ta nu inte åt er allihopa... Men tycker bara alla kan tänka till för man kan lätt göra människor glada. Det kan faktiskt göra en människas hela dagen med ett snällt ord.
Man mår ju faktiskt bara bättre själv av att vara Snäll.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Så sant! Men tror jag är ganska bra på att ge komplimanger till folk :)

2011-03-20 @ 20:36:09
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Så sant! Men tror jag är ganska bra på att ge komplimanger :)

2011-03-20 @ 20:38:47
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Therese

Så sant så..tyvärr så är det inte så i denna värld :/ Men visst förgyller det ens dag när det väl kommer, men som sagt synd det är för få utav det goda :) Meen jag tycker om dig/er iaf! Tycker fortfarande att det är så häftigt att du vet vad tycker/känner och tänker hela tiden. Haha. Jag hör av mig imorgon.

2011-03-20 @ 21:58:54
Postat av: lina

trueestory! Gud vad sant som skrivet!



själv är jag väl lite halvdålig att ge komplimanger. Det är nog för att jag är lika dålig att ta komplimanger.. Det är sällan man tackar för sig när någon väl ger en komplimang, faktiskt!

2011-03-20 @ 22:27:32
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: Therese (TG)

Hej Nina!!



Klart du ska komma och fota hos oss. Priserna är följande: 1 bild 385kr, 2 bilder 550kr, 3 bilder 825 osv. Vårt minsta paket är på 10 bilder och kostar 1650 kr + om du fyller i en "vännerlista" får du en bild på köpet (värde 385kr). Förklarar mer om du/ni kommer.



Hoppas vi syns. Stor Kram på dig/ T

2011-03-21 @ 20:54:57
URL: http://fagerlonn.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vadå förtjocka den? Haha va lite men vet om ersättning märker jag :)

2011-03-21 @ 22:06:36
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback