ja herregud.

har haft helt fullspäckade dagar den här veckan känns de som. Det gillas verkligen!
Öppen lek igår med Hela gänget. Linda & Milton, Linda & Ronja, Lotta & Vanessa, Lina & Melker och Sara & Melvin.
Det var faktiskt ganska kul, även om de var Väääldigt livat där och en störig unge som verkade besvära alla mer eller mindre. Jag måste erkänna att man har god lust att dra en ramsa när dem håller på att mosa ens egen unge. Som tur var hade vi ju en rutinerad mamma med oss som styrde upp det där ganska bra. Jag blir rent av imponerad när jag ser såna som fru Larsson som kan handskas med Alla ungar på ett bra sätt.
Nästa gång måste vi iaf ha med oss kameran så jag kan fota hela gänget.

Idag har Therese varit o morgonmyst & busat me gossen. Sen kom Lina & Melker och så gav vi oss ut för att svettas lite bland alla galna damer som jagade rabatter. Melker var inte på shoppinghumör så vi fick vända ganska fort.

Sprang över till kappahl med Mommo nyss för min gosse har verkligen vuxit ur de mesta av sina kläder. Hittade massor med fina basickläder med mycket färg. Ungar är ju bara för söta i klara fina färger, som små karameller. Haha och med alla finfina Rabatter fick han en bra basicgarderob för 300 spänn, som hittat. Då betalade Mommo det mesta också så de blev ännu mer billigt ;)

Sen tjorvar den här jävla umeåresan som vanligt... Men förstå själv, jag sätter inte min son på en 7 timmars tågresa för EN dag. Dels måste det bara bli en massa Stress i lillens huvud och sen kan jag inte tänka mig att åka ensam tillbaka med en garanterat vaken sprattelgubbe.









Kommentarer
Postat av: emma

så ni kommer inget? :( buhuu! vad trist att det blev så. men jag förstår dig, skulle inte heller orka åka med wille för en dag! det är ändå lite bök med de där tågåkandet!

2011-03-23 @ 18:15:37
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jo, nästa gång måste vi ta bild på gänget :) Tråkigt att det inte blir nån resa.. Men förstår om du inte vill fara för bara en dag!

2011-03-23 @ 18:25:43
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: ***

planera bättre kanske?

2011-03-23 @ 18:40:42
Postat av: Therese

Gör mig sällskap när jag är ledig :D nej, men jag hoppas det kan ordna sig i alla fall så ni får eran semester :)

2011-03-23 @ 19:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback