mammahäng

hängt me lilla melker o mamma lina. jisses hon är fräsch den fröken, man skulle aldrig kunna gissa att hon kalvat för en månad sen. jag menar de är ju fullt lagligt att vara som en enda stor deg som inte tar sig ut genom dörren, men nej, social är hon också! jag menar absolut inget dåligt, jag Är impad. (kanske man skulle säga avis också) Skulle jag ha fixat de sådär bra hade jag lätt lagt en till på jäsning.
det är som mysigt me mamma häng, speciellt när det är lite olika åldrar på våra knoddar för det känns som evigheter sen mario var sådär Bebis som melker är. även fast jag inte tyckte de var speciellt mysigt då och trivs mycket bättre nu verkar jag ha glömt de ;)

ska gå å jobba några timmar i morgon så först kommer moffa hit och sen faffa.
våran lilla filur har ju börjat bli lite blyg så kan inte lämna åt vem som helst längre.
sen blire nog bebishäng igen för våran pappa ska på fest.

slänger in lite bilder för är hyffsat seg i skalet. har fått mycket gjort idag, kommer som alltid igång här hemma efter våra vagnrace.


fick skoterbrillor av farbror johan igår. haha

å sen fick han grisa lite med mellisen, kul hade han iaf ;)
och lyckades pricka munnen med skeden flera gånger, mamma blev lite impad :D


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tycker ändå det gick rätt fort för att man skulle känna sej fräsch igen :) Trodde man skulle känna sej som en zombie och inte orka göra nåt på typ 4 månader eller nå ;P

2011-03-11 @ 00:10:59
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Therese

Jaja, jag vet att jag inte varit varje dag som jag sa men du kan få höra heela långa historien så förstår du att det inte gått och ni hade inte viljat umgås med mig. Kände mig lite träffad även om jag vet att det du inte menade så men du vet ju hur jag är jag säger så till mig själv ;) meen jag vill väldigt gärna hänga hos er varje dag när det går för det är så mysigt och trevligt :)

2011-03-11 @ 06:47:17
Postat av: Anonym

Han är ju sockersöt den lilla killen, verkligen! :-D

Kram Sussie

2011-03-12 @ 16:17:12
Postat av: Sara

Nä jag blandar inte med nånting, för han äter det så bra ändå :) Har tagit recepten från en bok jag fått från BVC. Det är svin lätt och går på kanske 10 min att göra det. Kokade köttfärs här om dagen också, och sedan pressade jag i lite vitlök och klippte i lite persilja i det. Sedan fryser jag in allt i istärnibgslådor, svin bra! :)

2011-03-12 @ 21:00:00
URL: http://karas.blogg.se/
Postat av: lina

alltså mario är som en sockerbit! diggar brillorna! =) haha..



vad glad jag blir när du tycker jag är fräsch! Synd att inte fräsch och fit är samma sak.. haha.. nåväl..



Hoppas vi kan ha mamma/bebishäng i veckan! :)

2011-03-13 @ 19:10:02
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: lina

nä han kanske inte har så mycket nöje av det ännu, han kommer nog mest sova där =) haha.. ska ändå och reka läget där och se vad dom får göra, för om några månader är han ju fit for fight!

2011-03-13 @ 20:57:55
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, kommer gärna och hänger med er :) Jo, visst kan jag skriva in på bloggen hur jag gör. Det är busenkelt så du kommer inte misslyckas :)

2011-03-13 @ 22:05:09
URL: http://karas.blogg.se/
Postat av: Lotta

nä ingen lång stund! försökt dra in luft, då har det bara "pipit" och man har sett paniken i hennes ögon! hon har börjat andas igen direkt när jag satt henne upp...

2011-03-13 @ 22:06:23
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nää tror inte det.. 2 av gångerna har hon sovit och vaknat med det där pipet av att hon inte kan andas!

2011-03-13 @ 22:58:08
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback