musik..

hamnade på youtube och letade lite låtar idag. finns så otroligt mycket fina. har ju redan klart våra bröllopslåtar så ska egentligen inte lyssna och leta fler (bättre). dem jag har är såna jag nästan redan nu snyftar av när jag föreställer mig oss i kyrkan och världens bästa linda sjunger.
jag vill ju ha ett riktigt Vackert bröllop, ett sånt man blir Rörd av. Jag vet ju säkert att iaf min pappa & min karls mamma kommer snyfta och alltid drar dem väl med sig någon. Själv kommer jag nog också ha svårt att hålla mig & vi är farligt många nyblivna känslosamma Mammor där.

På onsdag är det exakt 4 månader tills vi ska gifta oss. Coolt, de är ju Snart. Längtar men samtidigt inte för det betyder att Mario snart ska börja hos dagmamma. Nånå, jag ska dra ut på det så länge jag bara kan. Han är ju så liten min "beebis" ;) Måste bli lite flitigare med kameran känner jag. Tycker själv det är jätteroligt att läsa Allas bloggar då dem varit flitiga och fotat sina små :)

Funderar över mina brudskor... Har ju ett par klara men dem vill väl ingen egentligen att jag ska ha under vigseln? (och nej, sen När bryr jag mig?) Men jag skulle ju kunna passa på att att få köpa ett par klackisar bara för att ;) Nå jag får se hur jag gör.

Kommentarer
Postat av: emma

jag kommer garanterat sitta där och böla också! jag är så känslig för fina saker. jag började böla på willes dop när dom satte igång låten jag hade valt! tyvärr hade vi ingen solist, men det var fint ändå! :)



åh så jag längtar :)



2011-03-14 @ 21:17:27
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Kuul med bröllop :)

2011-03-14 @ 21:42:16
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback