slö på att blogga igen.

har tänkt blogga, men har som inte riktigt hittat tid eller haft ro kanske man ska säga.
var och jobbade några timmar i fredags. lagom att gå ut några timmar här och där. sen hade vi fredags mys me therese. mario showade och spexade och krävde full uppmärksamhet av henne hela kvällen.

såg en annan nykalvad mamma på jobbet, också tokfräsch. man blir som impad. men det är viktigt att inte glömma att ta hand om sig själv tror jag. givitvis hamnar man i andra hand nu, men jag tycker ändå tiden finns till att ta hand om sig själv Samtidigt. Mario gillar då att sitta o titta när mamma fixar frillan eller lägger make. Haha, jag håller tummarna att han blir en liten Stambro när han blir stor!

igår var vi på Dop. Lilla Lars Milton Alexander Isaksson Luspa. Det var jättefint faktiskt! (jag säger Faktiskt då jag tycker de brukar vara segt o långsamt). Lindas lilla systerdotter sjöng och Lindas syster. Jättefina låtar .

I fredags svällde halsen upp på mitt lilla hjärta, ena sidan såg ut som han hade påssjuka. Läskigt tyckte jag men han åt bra och drack bra och var glad och ingen feber så jag insåg ju att de inte var någon idé att ringa in. Svullnaden gick iaf ner och nu är han som vanligt. Kanske har nått med förkylning att göra, vissa säger tänder så jag vet inte faktiskt?
Mario tar sig fram bättre o bättre. Eller egentligen tar han sig åt alla håll Utom Framåt. Hans pappa skulle nog vilja vaddera in hela pojken eller lägenheten. Haha. (jag tror han tycker jag är vårdslös som lägger stackaren på Golvet!:D) Golvet är ju farligt hårt. Och ja, han slår sig ibland. Men hela Livet i sig är livsfarligt i mina ögon så då är en bula i huvet det minsta man behöver oroa sig för.

Fan vad trist att Emma och Wille inte kom. Jag vill ha hit dem! Så får Mario hänga me lite större kids också. Nå förhoppningsvis håller Alla sig friska så vi kan ta oss ner om två veckor!

Nu ska jag göra nå vettigt här. Ska nog snart sätta lillen i vagnen o gå ut lite. Kanske lämna ut lite fler inbjudningskort. Har inte skickat ut några så Tro inte att Ni inte är bjudna för att några få har hunnit få sina!;)

Kommentarer
Postat av: emma

ja det var svintråkigt att vi inte kunde komma upp :( jag saknar dig! så nu hoppas vi på att ni kommer hit om två veckor :D

2011-03-14 @ 13:59:28
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hej!:) allt bra idag?:)

tänkte bara tipsa dig om en sida, nämligen Bloppfashion.se! om du har kläder/skor/väskor som du inte använder kan du sälja dessa på denna sida, du får även mer trafik till din blogg då du registrerar den!:) just nu säljer jag 2 par högklackade skor och en snygg aftonväska, om du vill kika på de kan du klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/march/bloppfashion.html#comment

2011-03-14 @ 14:29:54
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Lotta

Roligt med uppdatering :)

2011-03-14 @ 16:40:35
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Therese

Har just undrat när det ska komma en uppdatering från dig, fast jag ska inte säga något jag är själv värdelös på att uppdatera min. Synd att jag missade dopet det var säkert mycket vackert :)

2011-03-14 @ 17:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback