snabb update.

min son & min karl vilar i sängen så jag passar på att få ner några rader.
min dator är trasig och min son blir bara vildare för varje dag så har verkligen inte tid me bloggen just nu :)
han har haft några gnälliga dagar, utvecklingsfas? tänder? ja något är det.
han gillar inte sin gåstol längre, jag som älskade den! haha. den gjorde ju så jag fick dricka mitt morgonkaffe i lugn och ro ;)
vi har haft babyträff både igår och idag. jag, lina, sara och lotta. Vi är i stort sett alltid samma gäng men roligt är det :) även om vi vissa dagar (som idag) inte hinner prata speciellt mycket med varandra.
har testat ett nytt schampo. eller en hel serie rättare sagt. Joico K PAK heter den. En riktigt reparerande, återuppbyggande serie ska det vara och det funkar verkligen! Länge sen jag varit så nöjd ;) Enda nackdelen med att håret känns friskare är ju att de blir skitigt fortare då det inte är lite torrt o frasigt längre men då finns de ju mängder med torrschampon.
Iaf, jag klickade hem en hel drös med grejer från Beatybay förra veckan, sjukt billigt!:) Annars hade inte mammaplånkan haft råd med denna serie för de var inte direkt billig.
Slänger in nån bild från igår som ni säkert redan sett på fejjan. Mitt lilla bustroll!:)
haha, här är verkligen busungen framme ;)
Kanske dröjer veckor igen innan jag uppdaterar så jag bjussar på ett gäng bilder på min stora kille! 9 månader blev han i fredags. Jobb+dagmamma ångest kommer mer och mer. Jag vill Alltid vara hemma med min filur!

Kommentarer
Postat av: emma

ja jag veet! man vill som vara hemma med sin skatt resten av livet! :)



william gillar inte sin gåstol så värst mycket längre heller! går bra vissa stunder!

åh vad tråkigt det är att vi inte har kunnat träffas, att båda gångerna skulle förstöras av magsjukan.. vill ju träffa er och se hur mario utvecklas osv. :( men i sommar får vi ses iaf! då är våra killar storkillar :)

2011-05-10 @ 18:37:17
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Samma gäng kanske, Men vi har lika roligt för det ^^

Får ta en till fotosession nån annan dag :)

2011-05-10 @ 19:28:52
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: emma

ja mario verkar ju vara lite mer framåt än wille :) skulle tippa på att han traskar före william! :)



2011-05-16 @ 01:04:22
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Jessie

Hallå... du måste börjar nattuggla lite så vi får lite mer blogginlägg... tom jag har skärpt mig och försöker skriva 1 inlägg om dagen =)

2011-05-27 @ 14:50:47
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: Lotta

Haha! Jo , Man är verkligen det :)

2011-05-31 @ 19:15:26
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Rebban

Nu är det länge sen fröken skrev! ;) Snart bröllop, så du har säkert mkt att skriva om. Kram

2011-06-02 @ 23:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback