Bra vecka!

Vi har genomgående haft en kanonbra vecka! Väldigt stimulerande för gossen med mycket ute aktiviteter. Har fått tokbra nyheter ang. Barnomsorgen också så jag är lycklig. Det är ju så kopiöst viktigt för mig vem som ska sköta om min guldklimp om dagarna så ni anar inte. (jo ni som har barn vet ju hur ont i magen man har innan man vet).

Nu trillade de in besök så hann inte få ner så mycket. Försöker sen...:)

Behöver inte köra nå posebilder med putläppar den här veckan, me mina munsår ser jag ut precis som min kollega gjorde efter restylane;)
Skämt å sido, det är hemskt att se ut såhär:/ yuck!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Spännnade.. och vem har fått det ärefyllda uppdraget att vakta lilla trollungen då???

2011-11-03 @ 21:45:30
Postat av: Emma

Vad skönt med bra nyheter på den fronten :) och ja det enda "positiva" med munsåren är väl att läpparna plutar lite mer ;)

2011-11-03 @ 23:18:13
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback