Fråga Olle

Inte riktigt samma program som man själv kollade när man var ung! I min höga ålder tycker jag faktiskt att de är ganska osmakligt, men det är kanske bildande?
Hur som helst väntar jag på criminal minds, är sjukt pigg konstigt nog då jag inte legat på latsidan idag heller.

Ska ta mig & min man i kragen och planera in julens jobb här i veckan! Efter jul är jag tillbaka på riktigt! Inskolning 9 januari. Känns riktigt kul att komma tillbaka även om det självklart känns overkligt att inte vara hemma me min solstråle hela dagarna. Ändå grymt skönt att vi kunde hålla honom hemma ett halvår extra för nu är jag mera Färdig för att lämna bort honom, framförallt märker jag att han behöver mer och mer stimulans varje dag och de räcker verkligen inte att bara leka med morsan;)
Men den här tiden får vi som sagt aldrig tillbaka och de är ju sjukt roligt att vara hemma och se dem utvecklas.
Nu börjar mitt program så ska sluta babbla!!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Vad kul att du börjar jobba heltid igen då blir det nog lättare att få en tid, är mega sugen att klippa till håret lite så det blir mer av en frisyr än ett kaos :)

2011-11-07 @ 06:07:48
URL: http://tihis.wordpress.com
Postat av: Linda

Jag tycker Fråga Olle är jättekul ännu ^^ Bra att du skrev om jobbet, måste boka frissatid idag :)

2011-11-07 @ 07:52:01
URL: http://Http://cookiedragon.blogg.se
Postat av: Lotta

Håller med! Skönt att börja jobba, men samtidigt kommer det ju kännas jättekonstigt att "jämt" behöva jobba..

2011-11-07 @ 11:43:54
URL: http://lottablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback