Infall.

Har varit sugen på lugg ett tag men njaaa "ska jag orka" och sånt svammel. Kom på mig själv att vela fram och tillbaka och kom ju fram till det jag tjatar om hela dagarna; det är ju bara hår. Så nu har ju stått framför spegeln och grimaserat värre än en 3 åring i frisörstolen för -ja, jag är en hemsk kund även för mig själv. Haha. Urs vad äckligt med små hår i ansiktet. Ni gör de bra som sitter så still;)
Hur som helst, nu har jag verkligen försökt göra en "hemmaklippt" lugg. Med en riktigt skrotsax så jag inte ska kunna fila och fila..

Nöjd med hur de ser ut är jag, men känner redan hur irriterande och jobbigt de är med nått som hänger i ansiktet hela tiden. Vi ger de en vecka iaf ;)

Och jo, bild kommer i morgon. Fotade men vill inte förstöra eran bild av mig i lugg med och visa en bild med De mörkaste ringarna under ögonen.. Hahaha!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jo fick hem en kallelse :) dåligt att dom inte skickar ut till alla! Fick bokat tid klart för 1års vaccinet också...



Dom kollade så hon hade fått tänder, frågade om hon kunde krypa, ställa sej, slå ihop 2 saker i varann, kunna plocka upp ex en brödbit.. Småsaker :) Åsså vägde dom å mätte som vanligt..

2011-11-07 @ 23:13:08
Postat av: Stina

Ååååh, tänk skulle jag vara lika modig som dig och klippa lugg!! Och sen ta mig i kragen och fixa den varje dag, inte sätta upp den me klämmor efter 1 vecka för att jag inte orkar!! Såå fint me lugg juh! Har 2 dagar på mig att samla mod innan vi syns ;)

2011-11-07 @ 23:58:21
URL: http://annastina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback