Karra!

Myser med min son i sängen, han sussar och jag smaskar fredagsgodis!
Det förtjänar jag, har varit en fullsmockad vecka. Jobbat rätt många timmar faktiskt!
I morse drog vi faktiskt till Kevin och hans lilla mamma på kaffe. Trevligt och skönt och komma ut såpass tidigt. Mer dejtande än så hann vi inte med;)
Hann ut i lekparken en sväng innan sovet också, fick med oss både nanny och Mommo. De är mitt nya mål att vi ska försöka hinna leka ute varje dag, om vädret tillåter.
Blev fika med lina och Lotta också , under Sovtiden såklart.
Roligt ändå men trist att vi inte hunnit med att ses alls under veckan. Mario verkar då sakna lillbrorsan eftersom han släpar omkring på Melkerfotot och säger "mecke,kecke".

Jag är trött och har ont i ryggen och ända ner i benet. Börjar bli gammal helt enkelt. Har mer att berätta men får inte ihop de idag. Nå nå..Blev en update iaf!:)

Vad har era barn köpt till farsdag? Mario köpte kallingar! Det var dags för en tråkig men bra present! Brukar inte köpa sånt man behöver utan hellre de man vill ha;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att ni kom imorse :)

Kevin & Mario måste ju få självklart busa fler gånger. Så yes, date till veckan låter bra. :)



Kram

2011-11-11 @ 21:24:52
URL: http://rusubecka.wordpress.com
Postat av: Lotta

Vanessa har också köpt kallingar till sin pappa :)

2011-11-11 @ 21:49:44
Postat av: emma

"William" köpte inget till sin mor på morsdag så han tänkte vara lika jävlig mot sin far ;) hahah! Nej eventuellt att jag kan övertala han att vara snäll mot sin far ändå. Kan nog bli några kallingar då också :)

2011-11-12 @ 09:35:34
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Lisa

Mina pojkar köpte kallingar och en t-shirt åt erik, men emre tänkte inte köpa nånting åt sin far.

2011-11-12 @ 15:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback