onsdag; fortfarande sur!

förkylningen är MYCKET, mycket bäre. Lite snor bara. Men humöret är inte bra än, jag är lur på att det inte är Tänderna bara ens utan att pojken är spyless på att bara vara med sin mor.
Både Erica, Moffa och Acke var hem (eller hit) fram och tillbaka under förmiddagen, korta visiter allihopa. Lillis sken upp som en sol såklart men lika fort for humöret när dem for. & vem blir man arg på då? Givetvis, Mamma! Som att de är mitt fel att ingen vill vara med oss? Haha, han förstår inte det, I know!
Sådär lagomt som grädden på moset häller han ut hela sin lunchtallrik på mig och köket. Tack & Bock! Kändes helt perfekt att jag skulle gå och jobba långskift idag, han verkar behöva tid ifrån sin mamma.

Läs nu det här rätt, jag är inte bitter och har ingen negativ ton i det jag skriver heller, tycker det är rätt fantastiskt och väldigt självklart. MAMMA som verkligen gör allt i hela världen för att ens lilla varelse ska vara nöjd och belåten är såklart den som får ta Allt det negativa också. Självklart har jag Vetat att det ska bli så också men man får som ändå små käftsmällar när de kommer ;)
Tänk vad vi ska vilja gråta den dagen våra barn kommer i tonåren "Jag hatar dig mamma, du är SÄMST!" Haha. Hemska tanke. Jag har iofs Aldrig sagt sådant till mina föräldrar och jag hoppas jag lyckas lika bra som dem gjort med mig och att Mario inte kommer göra det heller, även om han vill!

Jobbet gick bra. Suuuperroliga kunder som vanligt! Varje gång jag jobbar får jag komma ihåg varför jag gör det jag gör, för det är fasen inte för pengarna! Skulle gå till gruvorna direkt jag också om jag fick chansen! Fast det är nog värt att stå där jag står ändå för man är Glad i stort sett varje dag man kommer hem.

Har tagit hem två nya, eller ja egentligen tre nya stylingprodukter från KMS.


Spraygele för alla som önskar att bygga maximal volym och fyllighet. Ger stöd och ger upp till 70% mer volym. Utmärkt för alla med väldigt tunna, fina hår. Värme- och UV-Skydd.

Har inte hunnit testa den, måste tvätta före så det kan ta några dagar innan recension ;)

Sprayvax som ger textur och stadga utan att klibba. Innehåller rispuder som ger håret en flexibel, matt definition. Passar perfekt till en rufsig frisyr.

Fördelar:
Tillför textur och volym
Ger en flexibel stadga och matt finish
Perfekt till en rufsig frisyr

 

TOKGILLAR denna! Hur bra som helst, lite torrschampo känsla över den då den verkar ger bra me volym!

Fördelar:
Torrschampo i sprayform, baserat på rispuder
Absorberar fukt
Ger volym och textur
Ger dig möjligheten att restyla/fräscha upp frisyren

Väääldigt "tunn" i konsistensen. Känns som att man får överdosera ganska ordentligt och då lär ju flaskan inte räcka länge. Man kan nog klara sig rätt bra bara på sprayvaxet då det händer mycket mera med den. Kanske börjar gilla den bättre när jag testat på den några gånger så jag ska inte såga den helt.

 

Gjorde en röd färg idag som blev riktigt fin. Fick dessutom färga in en Riktigt Fet utväxt! Hur snyggt som helst. Måste nog göra min längre snart!;) Det är så jäkla kul med nya färgerna! Har en till kurs nästa vecka, riktigt taggad! Modell har jag klart och givetvis tog jag den "värsta tänkbara" med så mycket hår jag kunde hitta så vi riktigt får se vad färgen går för!:)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, låter skoj med nya färger. Måste snart komma och göra mitt barr, jag har ju som modet säger, världens utväxt. Fast à naturell. :)



Ljusare lr mörk. Det är den stora frågan. Hmm.



Hoppas du får en bättre dag. Kram!

2011-09-22 @ 08:34:53
URL: http://rusubecka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback