Piteå!

Blir en liten mobilblogg då. Ligger hos brorsan i Piteå i gästrummet med Mario. Ett rum precis i min smak, madrasser från vägg till vägg, ett sånt har jag alltid velat ha fast med massor av kuddar och täcken då. Ett helvete att hålla rent men vilket Mys. Mario vantrivs ju inte direkt;) Lillkråkan är ännu hyffsat förkyld, snorar hostar och rosslar! Urs, men varenda unge verkar vara förkyld nu:/ vi vuxna hade ju kunnat ta det i stället. ( fast de har vi ju redan gjort, jag vet) I morgon drar vi nog till Lule jag, Mommo och lillis. Mommo är precis lika shoppingsugen som alla andra tjejer nu när de är höst;) Igår fick Mario massor med fina kläder i sen födelsedagspresent av Therese. Kläder kan man aldrig få för mycket av för det går som åt några ombyten om dan nu!:) och både mamma och pappa älskar ju kläder så ;). Detta med vinteroverall, jisses säger jag bara! I mina ögon får den kosta vad den vill, bara den håller lillis torr och varm. Att jag sen inte behöver köpa den själv gör ju de ännu lättare;) fast jag måste säga att jag blev glatt överaskad hur billig den var. Blir en grön Reima iaf efter att ha lyssnat på de äldre experterna. Räcker nog gått och väl i år, sen får vi höra recension om isbjörn till nästa år. Måste säga att jag längtar till vårvintern, hur kul blir de inte att vara ute och leka i snön?! Åka Bob, pulka, skoter, grilla korv. Måste bara hitta mig själv en ny jacka. Nu ska jag trycka lite fredagsmys och sen sova med min lilla snoris.

Kommentarer
Postat av: Rebban

Isbjörn rekomenderar brosan å Mini. :) De har då varit nöjda med Villes overaller från isbjörn.. Dock för dyr för mig att köpa nu till Kevin, kanske nästa år. ;)

2011-09-02 @ 23:48:17
Postat av: Lotta

Jo en babydate låter bra :)

2011-09-08 @ 11:27:48
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback