sicken måndag!

min son har inte varit glad idag. jiiisses vilket humör! Givetvis är det ju något som felar och man blir Kopiöst frustrerad att inte fatta vad det är.

Tänkte ge upp och lägga mig och sova när han skulle vila då jag blir helt slut när han är konstant gnällig. (så tydligen, jag har inte vant mig vid barn som låter illa, inge dagisjobb för mig då ;) )
men Näää, jag tog mig själv i kragen och slängde på mig mina easytone och mina ankelvikter och for och hämtade jockes vovve för en rejäl prommis. Huur skönt som helst.
Recension av Easytone; som jag trodde gör dem verkligen inga underverk med rumpan (känner inget alls) men dem är sjuukt sköna så dem var väl värda de få kronorna jag la ut. ;)
Något som jag däremot tycker är kanon är dessa ankelvikter. Känns betydligt mer i benen efteråt än om man bara "Tomgått".
Efter det kom Äntligen Therese och hängde med oss. Bara slappade här hemma. (eller slappade och slappade, therese hann ju få sig några hjärtrusningar).


Nu ska jag skynda mig och sova för man vet ju aldrig hur natten kommer se ut.
Go natt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ankelvikter hade jag å velat ha, vart hittar man det? :)

2011-09-19 @ 23:32:17
URL: http://karas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hello.. Jag tyckte man kände lite i lår/ben av easytonesen men jag hade iofs varit å tränat före så kan ju har varit en kombination... men dom är grymt sköna att gå i.. som att man har fjädring i skorna..



Kommer på kaffe snart... bara jag slutar jobba 12 timmars. =)

kram

2011-09-20 @ 05:59:27
URL: http://tihis.wordpress.com
Postat av: emma

jag vet inte om jag sa till dig att jag också köpte easytones! och jag håller med om att dom är sköna! jag inbillar mig att jag känner lite mer i rumpan, men vette tusan ;) vad är det för vovve jocke har skaffat sig? :)

2011-09-20 @ 21:49:51
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: lina

känner igen mig i det där 'skynda i säng'! Jag sitter alltid och tittar på klockan efter Melker han somnat och tänker på hur jag slösar med sovtid! haha

2011-09-20 @ 22:32:09
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback