duraceller!!

Jag hämtade för en gångs skull gossen idag (brukar oftast vara jag som gör de tråkiga och lämnar och Acke hämtar).
Var iaf kyrkis idag. Hämtade honom strax före 16 och ändå var de inte många barn kvar. Men dem som var där var ena riktiga duracellkaniner allihopa. Helt galna och glada hela gänget. Hur orkar man de efter en hel dag med 15 kids?
Dem har vant sig bra våra småttingar med andra ord.

I morgon har vi sovmorgon jag & lillis. Skönt som tusan! Sen ska Nanna hämta han från Rita då jag jobbar rätt sent. Gulligt!

Har föresten planerat in en Umeåresa nu. Få se om de blir som förra året att vi bokar in magsjukan när vi bokar in dejt jag & Emma. Har ju Endast stoppat oss 3 gånger nu. Packade och klara varje gång. Helt sjukt vilken otur man kan ha egentligen.

Nu ska jag varva ner lite och invänta BB. Känns trist med inlägg utan bilder men är tokslö på att fota!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ska bli riktigt kul att hämta han imorgon. vad vi ska hitta på bus ;)

2012-02-29 @ 01:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback