idag är ingen vanlig dag...

för de är Ackes födelsedag. Haha, som Om han brydde sig. Tror ni han bjudit hit någon på fika? neejdå. Nåväl, alla kan inte älska att fylla år. Jag skulle lätt tagit över hans och haft två födelsedagar per år ;)
Går trögt med bloggandet men då de inte gått att kommentera mobilinläggen tappar man ju lätt inspirationen. Händer väl inte alltför mycket annat än vardagsrutiner just nu heller och de är ju inte överdrivet roligt för er att läsa om. Allt funkar kanon hos dagmamman nu iaf. Blev bara en tung vecka för oss och sen släppte det. Nu pekar gossen att jag Ska gå till jobbet när jag lämnar han. Sötnöten!
Igår var lillkevin hos våran dagmamma, han var riktigt rolig och satte sig på tvären och började stortjuta när jag skulle gå. Såg ut som han tänkte "äh, mamma som mamma, hon tänker lämna mig nu hon Också!"
Dem är för roliga de små liven.
Mario är en ängel hos Rita och lyssnar på alla Nej utan protester och hemma är han trotsig som tusan. Han garvar fortfarande bara åt oss när vi säger åt han. Löns aldrig att höja rösten då blir allt bara roligare. Fast lite kul är det också att han har detta humör (iaf dem gånger jag får stå på sidan om, haha). Mommo höll på att bryta ihop när lillis startade matkrig hemma hos dem och bara skrattade mer ju argare hon blev. "ojojoj, nog kommer ni få svettigt med den här pojken!"
haha, han blir säkert som ett lamm när han blir större;)
jo just. var faktiskt och bokade mig en ansiktsbehandling idag. det är som dags att unna sig. fan vad skönt de ska bli. de jobbiga är ju bara att man vill ju ha Alla produkter hemma sen. Nånå, de blir lång önskelista till Mors Dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä men kolla, du bloggar! :)

Det hade gått bra igår med Kevin. T om sovit 11/2 timme. :D

2012-02-21 @ 23:16:56
URL: http://rusubecka.wordpress.com
Postat av: Lotta

Jo det kommer det nog bli! Hoppas bara hon somnar lika lätt där som hon gör hemma :)

2012-02-24 @ 01:58:17
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback