Me&I

Har ju börjat sälja deras kläder nu efter jul. Får tyvärr inte göra reklam för dem här i bloggen vilket är synd för jag Älskar verkligen deras kollektion. Men kika in på deras hemsida www.meandi.se så får ni se vad det är om ni inte vet :)

Magsjukan härjar för fullt Överallt i våran närhet och jag inser ju att hur mycket jag än vill kan jag inte gömma oss för den. Bläää! Finns inget jag är så Rädd för som den. För min egen skull också, man är ju så vek och ynklig så de finns inte.

Känns som att det här blir ett Tråkigt inlägg, är nog lite för slut i skalet så kan inte formulera mig.
Avslutar lika fort som jag började! Tjing!

Kommentarer
Postat av: T

Tur jag befinner mig på annan ort då! ;) Kikar in hos er direkt jag kommer hem, håll er friska! :) kram

2012-02-28 @ 06:29:07
Postat av: Emma

Ja en kusin var det som gifte sig :)

Huga för magsjuka!! Vill inte ha som förra vintern! peppar. Se till å inte vara sjuka då ni ska komma nu då ;) magsjuka har förstört allt för mycket för oss redan!

2012-02-28 @ 12:14:48
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback