Kanske dags??!


För update??:) nu är jag havandeskapsledig! Jag fick full penning dessutom! Vilken lycka när beslutet trillade in i fredags!
Kanske, kanske jag får lite tid till bloggen nu. Iaf fram tills jag föder, för sen räknar jag med kaos ett tag framöver;)

Slänger in en bild på kulan från dagen. Vecka 34 på torsdag. Tyckte magen kändes stoor idag men på bilden ser de fasen inte ut så;)

Min retsticka hade kul med Sanna på fiket som inte "fått" nån bulla;) och sen morbror-mys. Han har verkligen varit som ett plåster på mobbo-Jocke senaste dagarna. Roligt och de lär ju inte bli mindre ju äldre han blir :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja stor såg den inte ut att vara! Men skönt är väl det :) Kul med lite uppdatering här :)

2012-07-02 @ 14:54:13
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Emilia

Nejmen! Inte visste jag att ni väntade en till liten! Vad roligt! Grattis!

2012-07-02 @ 15:46:18
URL: http://emiliiah.blogg.se/
Postat av: Rusubecka

Men hej. :)



Och vilken fin mage du har igen. Härligt.

2012-07-02 @ 22:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback