Pink!

Testade göra en liten nyansering på mina blonda slingor igår. Skulle bli pastellblonda men mitt hår var törstigt så de slog över till rosa. Gör absolut ingenting. Helheten på färgen känns peachblond. Slänger in en bild men som ni vet kommer ju ingen färg till sin rätt på bild. Den är mycket mera rosa irl.:)

Sitter i bilen på väg till Piteå med mina svärföräldrar och lillis nu. Skönt med lite semester och på fredag kommer min man ner och sällskapar oss. Har en känsla av att jag kommer ha nedräkning till dess;)

Sen är planen att jag och Mario tar våra väskor och flyttar till andra delen av pite och är några dar hos storebror med familj! Hoppas de kommer ner en och annan gällivarebo också:)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg!

2012-11-11 @ 15:01:38
URL: http://emelieanubis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback