Jul!:)

Roligaste tiden på jobbet nu! Sådär lagom stressigt och hur mycket som helst att göra!:)

Jobba på herrsalongen är hur kul som helst! Det verkar faktiskt som att grabbarna uppskattar en egen salong 😉

Träningen går sådär 😛fick ihop 4 pass förra veckan (2 hemmapass) och de är väl helt ok med tanke på att jag vilat nån månad med mina åkommor. Bråckop & sen ett rejält ryggskott på det!

Köper ni mycket julklappar åt era kids föresten? Vi köper faktiskt väldigt lite märker jag. Inte för att vi är snåla utan för att jag inte vill skapa bortskämda små monster. 
Mario skulle nog lätt kunna bli det. Med tanke på att han nästan grinade när han fick mjuka paket i somras. 


Julafton håller jag tummarna att vi firar  me ena brorsan med familj. Inte helt klart ännu för eg är de inte "våran" tur:)

Sen blir de vi, Jocke o Mommo & Moffa. På morgonen blir det badhuset om vi inte är förkylda. De vågar man ju inte hoppas på än :)

Känns som att jag inte får nå vettigt nerkladdat här med en Mario som surrar konstant i örat på en 😉




Kommentarer
Postat av: Jessica

Alltså kul att nån ids blogga :) detta är ju första julen med demonen men jag har inte köpt en enda julklapp åt henne :)

2013-12-10 @ 20:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback