Nattuggla!

Haha, PRO Nina har blivit väldans pigg av sig. Uppe sent varenda kväll ;) de är nog julkänslorna! Haha, nej man blir ju faktiskt piggare när jag kan träna igen.,. Fast egentligen kan jag nog inte det. Mitt bråck gör ont och är inte alls borta... Det ser precis ut som innan fast hårdare. 
Ska ringa kirurgen i morgon så det får ses över. Fasen också.
Sjukt irriterande. Min mage är helt klen. 

Två dagar jobb till och sen har jag Jullov! Nu räknar jag faktiskt ner för jag längtar så mycket efter att bara vara hemma och mysa med mina älsklingar. Har jobbat så sent hela december nu så det är eg bara en liten stund på morgonen vi hinner ses.


Mysiga busungar ❤️

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad kul med lite inlägg här! Hade helt missat att du börjat blogga igen! :) Roligt!

2014-01-04 @ 11:27:53
URL: http://www.emmaishemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback