Äter!!

Jisses vad jag Äter! De spelar ingen roll vilken diet man följer när man käkar dessa mängder! 
Käka inte då kan man ju tycka... Det går fasen inte. Man vill liksom konstant ha nått att tugga på. 
Vore ju lätt att ta en Onico bara men jag vill inte. Bättre härda ut och gå upp nått kilo, bara jag får bort vanan att det Ska vara nått under läppen!
Det går bra att jobba... Det som är Sjukt tungt är att jag har en himla muskelvärk... De som krampar i musklerna..Biverkning från medecinen antar jag som jag hoppas kan försvinna.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Jag läser här i din blogg att du har problem med hjärtrusningar och har fått åka in och ut på akuten. Du skriver att du har haft hjärtfel när du var liten, och jag måste bara få fråga vad det är för hjärtfel? Jag har själv ett medfött hjärtfel och åker in och ut på akuten med hjärtrusningar. Man känner sig ganska så ensam om det här problemet då det är mest äldre som har såna här problem. Man vet inte riktigt vars man ska vända sig ibland, det är därför jag skriver för ibland kan det vara skönt och få prata med nån som har liknade problem. Du får ta och krya på dig! Många kramar // Jenny k

Svar: Lägg till mig på fb Jenny om de inte är dig jag redan har, då är de ju ännu enklare :)
ninniii

2014-02-24 @ 23:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback