Jobb i morgon.

Så nu är jag frisk. Nej jag önskar ju att de vore så enkelt. Fast jag mår mycket bättre iaf. Fortfarande äckliga jäkla biverkningar av medecinen men jag har just nu inget annat val än att härda ut. Tänkte ge den här medecinen en vecka till innan jag ber om en ny iaf.
Tror de blir skönt att komma på jobbet iaf även om jag kommer få svara mig less på "hur mår du?"... Den frågan känns ganska seg eftersom jag inte har nått riktigt bra svar.

Jo just. Slutade ju snusa, vet inte om jag sa de? Iaf är de mer än tre veckor sen nu... Kört med onico tills igår och fi fasen vad segt att ta bort den! Nu började det Jobbiga att ha tomt under läppen. Få se hur Beachformen 2014 kommer se ut ;)
Vilket självplågeri detta är. Tur att man är tjurskallig. Och det hela blev lite roligare då Jocke slutade snusa med mig för en vecka sen 👍 man tycker ju kanske att min karl skulle supportat mig o lagt ner han också men de sker nog Aldrig.
Hur som helst, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Duktig du är som slutat med snusen! :) skönt att höra att du mår bättre! Kramar

2014-02-16 @ 21:14:01
URL: http://lotttablom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback