snart är "mamma"ledigheten slut

rätt skönt, alla vet ju hur mkt jag "njuter" av att vara hemma i det tysta. Okej, världens gossenalle men ändå. Den här valptiden är ju ett enda väntande att liten ska bli stor så vi kan börja göra "vettiga" saker. & ja, jag vet att jag nu lägger grunden för resten av min hunds liv & visst är de roligt o mysigt men roligare blir de när nallis blir stor. ska bli spännande att se då jag ändrat mig rätt mycket från tidigare valpuppfostran.

nå ska inte säga för mycket, men nog vet jag det går bra. fast de är en helt annan femma att lära någon annan mina regler också hela tiden. inte bara valpen. tro nu inte att vi dividerar, de gör vi inte. jag vet ju att jag har rätt så ;)

nej nu ska jag slänga mig på soffan lite.


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh så ni har skaffat hund, vad mysigt! Du jag tänkte höra såhär i sista minut om du har någon klipp tid till Nova. Jämna till hennes page, kortare bak och längre fram. Vi är hemma mellan 23 och åker den 27. Förstår om du inte har tid men om du får någon lucka säg till. Hoppas allt är bra med dig vännen. Kram!

2009-12-20 @ 21:50:48
URL: http://fagerlonn.blogg.se/
Postat av: lina

det ekar ju här i ninniii.blogg.se ;) Veka updates. Jag tittar ju in varje dag :)

2009-12-29 @ 23:25:10
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback