Sova!!

jaa snälla, jag behöver sova. v 34 nu... kan ju inte vara meningen att nätterna ska se ut så här i 6 veckor till? jisses. Nästan 5 månader magsjuk och 2 månader med dålig sömn. Men de "är så mysigt att vara gravid". Nu vill jag ha ut den lille token jag har i magen. Det är såklart ashäftigt när den kickar o sparkar och slår runt (väääldigt trångt nu) men nu kan den snart få komma så fler får bära på den delar av dygnet iaf :)

Extra rastlös blir jag väl utan min nallis hemma. Fast det är Guld värt att han är hos K & E. Sen att han verkar ha kommit dit som en liten virvelvind och satt lite fart på deras varddag är ju extra roligt. Elisabeth skrattar bara saligt när hon berättar om hans "hyss"... Fast jag kunde nästan gissa att dem skulle fastna för honom, även om han är Grymt krävande så är hans personlighet helt underbar.

Har kollat om lilla räkfian vill vara med oss i helgen, lilltanten. Det är toklänge sen nu och hon är ju en liten stjärna hon med, tänk att hon hängt me ända sen min umeåtid.

Nej nu ska jag för femtioelfte gången krypa ner brevid karln o testa sova.

Go natt.?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oh skönt att du får vara ledig lite nu då. Jag jobbar em nu den här veckan och även nästa. Men nu när du tänkt orka dricka kaffe så tycker jag att vi styr upp en dejt härsnart ;)

2010-06-29 @ 11:36:47
URL: http://sannnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback