ingen karl hem igår inte...

nej, första planet från new york hade varit försenat o det strulade ju såklart till dem med anslutningsflygen, hit upp går ju inte allt för många så nu sitter krakarna på tåget. kommer nog ha en trött och ynklig en som kommer hem.

nu börjar de kännas lite i magen, då börjar poletten trilla ner att jag faktiskt har något därinne, jag har inte bara blivit Fet. Fast det känns så, vad ska jag med en jätteröv till?? :)
Fast å andra sidan har min mage också exploderat senaste veckorna känns det som, så nu känner man sig mera gravid än lönnfet.

Har börjat klura lite på gravidbilder. Johanna frågade ju om vi kunde tänka oss parbilder & självklart, gillar ju de där med foton och såg så himla fina gravidparbilder i helgen så såna vill jag ha.

Nej nu ska jag väl börja se över fejjan i spegeln innan jobbet. Igår glömde jag Mascaran, haha. Såg det hos mamma iaf så hann ju få dit lite innan jag kom till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Rebban

Ja det är så härligt att (äntligen) känna sig glaaad ;)

Hoppas våren verkligen blir helt underbar så man kan ordentligt ladda upp batterierna.

Fika snart? Puss

2010-03-18 @ 12:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback