syyyyr :P:P

jag är  syyr. jag är less på att ha en allergisk vovve & att alla måste jobba som tok för att han ska bli fräsh. det värsta är ju att det inte är jag som gör mest och då blir ju mitt samvete också lidande. helvetes.
gladare blev jag ju inte när jag såg en "vill ha-vovve" idag, som även ville va med mig ;) och så vet jag att jag inte har råd eller tid med en sådan. framförallt inte råd. satansatansatan. dessutom rinner tiden iväg.
jag tror allvarligt att jag måste sluta med hundar och bli en såndär som sitter hemma och sminkar mig o kammar håret. för slutar jag har jag ju inget direkt fritidsintresse men samtidigt så slipper jag en jävla massa Ångest. gaah.
sen ska jag låtsas att det inte finns några hundar nå mer så jag inte heller behöver vara avundsjuk på allas fina friska jäkla gossedjur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback