arg, satan också!

as usual, vid den här tiden på månaden sitter jag och försöker få ihop mina jobbpappar. Nu än värre när jag varit borta från råtthålet några  veckor o andra människor skött min försäljning... verkligen noll koll på alla grejer och inget stämmer! jag blir galen, jag vill ha ordning & reda & stenkoll på allt... men alla företagare har inte samma syn på saken... uppenbart. fuck fuck fuck. kokar just nu. hatar att vara så här arg också så man inte vet var man ska ta vägen. det brukar å andra sidan gå över rätt fort efter några ciggisar men ändå!!!

annars börjar jag leva igen efter mitt jobbmaraton, kunde lika gärna haft en säng ståendes där förra veckan... de blev  alla förvarnade om så var inte förvånad att jag varit tyst på den sociala fronten :)

det mesta rullar ju på faktiskt... fast mkt rastlös. de är ju höst o då vill jag göra massa roligt hela tiden. tyvärr blev d ju ingen mässa i helgen :( tråkigt som tusan... o folk i närheten verkar inte känna av att de är höst o man ska hitta på roligheter, nej ligga på soffan går ju också bra :P

aja.,. sommaren har i stort sett varit suuuperbra me massa roligheter tycker jag. de enda som är tråkigt är att en vän har blivit väldans underlig.... förstår inte riktigt vars du är på väg... neråt, ja.... de märker ju alla tyvärr... att de kan vara så lätt att bara byta ut såder & inte ens tänka på vad man  faktiskt slänger bort...

nej. nu ska jag gå å sura i sängen el ge mig ut o promma. får se vilket  de blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback