fi fasen...

vad besviken man ska bli gång på gång. fast nu blev jag mest förbannad faktiskt. du förstår inte att du är helt genomskinlig? känner ju dig utan o innan för guds skull. & gällivare är litet.
jisses, de är tur att man väljer sina vänner.

nå det är tur att man lär känna nya fina människor hela tiden ;) senast idag dejtade jag en guldklimp. som sagt, känner ju inte riktigt varandra men ändå kan man säga vad som helst... till och med våra mest ego-boostande idéer som visade sig vara samma sak ;) till o me på samma del ;) den har jag inte vågat säga till många, av flera anledningar..

i morgon blire umeå. min skutta kommer också ner så de blir dejt där nere me ;) och för intresserade, vi tycker lika mycket om varandra fast de enda vi gjort isär under två veckor är att skita ;)

aja. är inte ens sur, is inte ens.

hare bra, ni är bäst ;) 


Kommentarer
Postat av: skuttis

hihih nästa gång kanske vi uppgraderar och skiter i kors ; ) melikeu

2009-08-11 @ 00:28:55
Postat av: Lina

men crazy, vi har ju galet lika tankar ibland. Oj vad jag får skratta ibland med dig :) Ses snart

2009-08-11 @ 17:06:00
URL: http://linanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback