myspyshelg...

fasen så skönt. efter många om och men och grymt tjorviga människor så kom jag iväg. inte de lättaste heller, arg och besviken så jag kokade glömde jag ju mer än hälften hemma. sicken tur att de finns snälla människor som lät mina kläder lifta med neråt ;)

har verkligen bara slöat, myst, bastat, ölat, ätit gott hela helgen. min mamma var nog ganska lycklig att få ner mig till stugan så maten var planerad perfekt efter vad jag tycker om. finns förövrigt inget bättre än mammas mat!

glömde ju att säga, när jag o skutt klev av planet i luleå står mina söta föräldrar där; "vi saknade sig så mycket så vi var tvungen att komma och möta dig!"
sånadär små spontana saker blir  man glad över. vi hade ju trots allt egen bil så kunde inte åka hem med dem hursom.

nu ska jag slänga mig i duschen. känner mig äckligt kletig efter en dag ute & sen massa städande direkt jag kom hem.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback