jäklars vad jag bloggar!

har jobbat hyffsat mkt idag faktiskt. fast de går hur bra som helst. säkert sommaren som gör de? självklart hade jag ju hellre varit ledig men då blir jag nog hemlös ganska fort ;)
direkt efter jobbet for jag o plockade upp lilleskutt o vi for runt o handlade till middagen. ja just. dum som man är tror man att man kan fara till ett ställe(läs coop) o få med sig allt man tänkte, de var verkligen inga udda grejer heller. nå. vi hann ju bli hungriga innan vi var hemma i alla fall ;) o gott som tusan var de. det är ju riktigt mysigt o "laga" mat såhär på veckorna också, de måste vi bli bättre på!

nu verkar alla mina vänner, eller många iaf ha kommit in i någon beachformsperiod, haha. lite sent kanske?
absolut, jag har mina sådana där feta perioder jag med, fast utspritt under hela året! :)

i helgen blir de kiruna & sol förhoppningsvis på lördag så vi kan vara barfota i bikini. vore inte en dag för tidigt.
jag är riktigt stolt över mig idag, har gjort två människor riktigt glada. hihi, det ni! tänk vad de är roligt, så ta nu o skutta iväg o göra nån glad. folk göra mig glad hela tiden så ibland måste ju jag också.

aja. tjing

Kommentarer
Postat av: Rebban

Va bra att du tänker på henne... Jag tror att de måste färgas å klippas. Inte av den bästa kvalisorten, tyvärr... Men det är inge brådskande, så du vet. ;) Kram

2009-06-24 @ 02:20:55
Postat av: Lina

Nina lärkan. Var styr du ihelgen? Kiruna? Hemmaplan? :)

2009-06-24 @ 20:35:19
URL: http://linanystrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har inte den blekaste aning, vi tänkte ta en heldag på lördag iaf. Men alla verkar faktiskt fara på kiruna på fredag, så jag vet inte. Hade varit skönt att komma hem redan på natten.. Ska ni köra eller? Hehe. bara vi som är nötiga nog att använda bloggen som gästbok

; )

2009-06-24 @ 23:31:15
Postat av: Lina

De var jag som skrev=)

2009-06-24 @ 23:32:11
URL: http://linanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback