mest bara sovit..

fast de är nog bra tror jag. ibland behöver nog jag också stanna upp och andas lite, fast jag gillar de inte. när jag då väl gör de blir jag däckad... helt däckad. har nog inte varit världens sällskap i helgen direkt :)
var faktiskt riktigt sugen att gå ut me fina lilla fröken L idag, men kroppen sa bestämt nej. fasiken. men nästa helg tycker jag att vi smackar ihop ett stort missmatchat gäng med sol o bus, eller hur? ;) barfota och bikini,  & musik. iih.

har hunnit träffa lilla elisen idag, vilket glad fis. snart är lille räkan ett år, jisses. nu får vi säga som alla gamla sa när vi var små... hossh, hemska tanke!

har hunnit köra en liten update med fröken ö här på kvällskvisten också. ojoj vad vi missat många meningar i varandras liv den här veckan. de är nästan lite separationsvarning på oss, ojoj, de måste vi ju göra nått åt!

nu börjar sommaren planeras fint också. nu händer de något varje helg länge, fan vad fint. ske-å trippen kan nog bli riktigt rolig också! sen måste pite hinnas med & så utlandsresan såklart!!!



glad bild ;)

Kommentarer
Postat av: Catja

Hihi! Va kul bild! :) Massa glada färger åsså händer det så mycket i den! :)

2009-06-07 @ 09:36:38
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/
Postat av: Jessie

Sov du lilla videung ... =)

2009-06-07 @ 13:36:03
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: sannnan

Jag hade nog också behövt andas lite. Men har inte tid. Och snart ska vi speeda tillsammans ; )

jag gillar bilden

2009-06-07 @ 21:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback