så var de det här med sovandet...Igen...

de går som sisådär på den fronten, fast idag kan till o med jag räkna ut varför. har spenderar alldeles för länge under täcket på morgonen och en sväng på eftermiddagen också.

min dag var bra, helt okej idag, tills jag dränkte min mobil. klantarsel, fast de är jag i ett nötskal. har de inte varit chinesen som käkat dem så har dem fått bada på alla möjliga ställen...
nå jag hade ju en skrotmobbe i beredskap men alla nummer legade såklart inte på kortet.
många har jag ju i huvet såklart, sifferminnesnörd som jag är.

har hunnit vara o bli glad av min lille tokunge också. ja, alex såklart. uppriktigt förvånad faktiskt över hur såld ungen kan vara på sin faster trots att jag verkligen försummat honom med Tid. maja som alltid varit min lilla docka förstår jag att hon varit fasters piga, de har jag ju sett till själv ;) nå, jag är glad att gossen inte blänger på mig ändå! ;)

helgen har faktiskt varit supermysig, trots att de varit rätt dött i stan. grillning öl o vänner hela helgen, kan inte bli så mkt bättre.
nästa helg är också fullspäckad. tjiiiho!

& så en riktigt "bloggbild" innan grillningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback