tjiiiiiiiho!

nu, nu,nu äntligen har vi bokat! 22/7 drar vi till turkiet i två veckor! fi fasen vad härligt! såklart blev vi inte så många som tanken var från början. först kände vi oss dum som bokade innan vi fått tag i alla, men nej. så som vi tjatat & tjatat och skjutit upp våran deadline o missat massa bra bokningar så ska vi inte känna oss dum. för det andra så var de ingen som behagade att svara... kanske vi som blev ordentligt dissade?! :D
äh, skitsamma. bokat o betalt så nu får vi börja tagga o räkna ner. gick direkt o beställde en ny bikini från nelly, skiiitfin!

nå iaf, nu är de helg redan i morgon. härligt. midsommar & allt. tema?? de tycker jag, blommor i håret kanske? tjuvstartade iofs med de redan förra helgen ;)
annars är allt mest ganska busigt just nu, vi fjantar oss som snorungar och hur roligt är inte de?

hann en sväng på marris rea också, hittade en del faktiskt, ett par skitfina GStar jeans bland annat så jag är nöjd. Behöver  väl inga jeans egentligen men nu när jag städat garderoben kunde jag faktiskt få ett par. Sen har jag o musslan kaffe&middagsdejtat till & med. Inte dåligt. Antagligen för att vi inte planerat de alls :)

aja. nu ska jag slänga mig i duschen. tjiing.

Kommentarer
Postat av: mia

22 juli??? vartdå i törkey

2009-06-18 @ 11:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback