tröööööttt!!!!

fasen, jag är trött, trött, tröttast. jag hatar de. har verkligen försökt de mesta. igår slängde jag i mig två redbull på jobbet (och ett antal koppar kaffe) men ingen som helst effekt. satt nästan och sov hos malin. sådär lagom rolig kund säkert, haha. fast malin var inte piggast själv heller så de kändes ju lite bättre.
nästa vecka är de en tookvecka igen. men den blir rolig, balfrillor, wiiiho. de är faktiskt bland d roligaste om man riktigt får spåra o skapa. kan inte förstå att de faktiskt är många frisörer som väljer att inte göra dem, vars är kreativiteten. det enda som är lite trist är att jag inte riktigt räcker till, hade velat ha en till dag så jag hade hunnit göra alla min tjejer.

jag tänkte verkligen försöka SOVA massor de här dygnet så jag kanske är mitt dampade jag i morgon. det  vore som härligt, man är ju betydligt mera effektiv då. gillar inte den här nerdegade versionen av mig själv.
vi skyller på vädret, först luras de och blir sommar och så Pang kommer bakslaget.  & sen kanske förra helgens o veckans sömnbrist börjar ta ut sig nu.

nu har min o musslans nya leksak kommit, wiiiiie! fan vad roligt vi ska ha nästa helg. fast ska inte tagga för mkt.
har helgen alldeles för oplanerad så om nån ska göra nå roligt så säg åt mig! jag vill va me!!! ;)

nej, nu ska jag krypa under täcket igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback