aaaja.

slänger väl in ett kort inlägg iaf, ska försöka och låta lite positiv iaf, det är ju trots allt min bloggdag. tack L för påminelsen ;)

har sakta men säkert hasat omkring här hemma som Agda75 (miinst!) och gjort bort mina söndagsmåsten... det vill säga tvätta, bokföra, diska, städat lite men blev inget ordentligt. Allting tar ju sån frustrerande lång tid, som jag sa åt catja, det tar ju NOG lång tid i vanliga fall och så med ryggont på det. Nej huvva, man blir less bara av tanken på mig gå å plocka en grej här och en grej där ++ massa suck o ajaj.

Veckan har just genomlidits och försökt att inte se ut som 7 svåra år på jobbet, för frisörer har ju inga dåliga dagar inte. Tror det har gått hyffsat iaf, sen har jag säckat ihop varje kväll. Puh. Har inte ens varit trevligt att sitta vid fläkten med kaffekoppen. Fredag tog jag mig i varje fall till läkaren och det resulterade i pencelin som inte hjälpt nånting, så i morgon är de bara fara tillbaka igen...

Nu håller vi tummarna för en bättre vecka ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tur att jag håller ordning på dej :)



2009-03-02 @ 07:52:52
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback